Kérdése van biztosítási szerződésével és kötvényével kapcsolatosan?

Válaszolunk

Tekintse meg a gyakran ismétlődő kérdések listáját. Ha itt nem találja a kérdését, lépjen kapcsolatba velünk.

A biztosítási időszak a biztosítási terméktől és a kockázattól függően változik. Részletesebb információt a weboldalon található a szántóföldi kultúrákról ill. a speciális kultúrákról szóló termékkatalógusban ill. a biztosítási feltételekben talál.

Területileg illetékes régióvezetőink igényre szabott biztosítási megoldást kínálnak az Ön gazdasága számára. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a területileg illetékes régióvezetővel.

Biztosítási kötvénye megjelenítésre kerül a portálon, valamit postán keresztül is kézbesítjük.

A biztosítási szerződésben szereplő növénykultúrák vonatkozásában az ajánlattételt követően az egységes kérelemben bejelentett adatváltozás alapján aláírt ajánlatmódosítást kell benyújtani a portálon keresztül.

A biztosítási díj halasztott- és részletekben való fizetésére is van lehetőség. Ebben az esetben a díjrészletek fizetési időpontja (esedékessége) és mértéke a biztosítási szerződésben (kötvényben) rögzítésre kerül. A legkésőbbi fizetési esedékességi dátum október 1.

A biztosítási szerződést a biztosítási év végére lehet felmondani. A felmondást írásban kell eljuttatni a biztosítóhoz, amelynek határideje a biztosítási időszak lejárta előtt 30 nap, legkésőbb december 1. 24.00 óra.

Biztosítási szerződését haszonbérbebérbe adás esetén bármikor felmondhatja.

A biztosított növénykultúra tulajdonosának megváltozása a biztosítási szerződés megszűnésével jár (érdekmúlás), kivéve, ha az eredeti Szerződő az új tulajdonossal/várományossal fennálló jogviszonya vagy egyéb kapcsolat alapján a tulajdonosváltozást követően továbbra is érdekelt marad a növénykultúrát érintő biztosítási események elmaradásában. Érdekmúlás miatti megszűnés esetén az új tulajdonos írásos kérésére a Biztosító dönt az eredeti feltételek szerinti új biztosítási szerződés megkötéséről.

Személyes adatait (cím, banki adatok stb.) bármikor módosíthatja az ügyfélportálon a törzsadatok menüpontban. E-mail címét az ügyfélportálon a beállítások alatt módosíthatja. Annyiben nem portálfelhasználó, személyes adatai változását üzletkötőjén keresztül, vagy az [email protected] címen keresztül teheti meg.

Mind a biztosító, mind az ügyfél köteles a biztosítási szerződés fennállása alatt haladéktalanul de legkésőbb 15 napon belül írásban bejelenteni minden olyan lényeges változást, amely kihathat a Biztosító kockázatviselésére.

Amennyiben biztosításra feladott területekben változás történik, kérjük, vegye fel illetékes üzletkötőjével a kapcsolatot. Mind a biztosító, mind az ügyfél köteles a biztosítási szerződés fennállása alatt haladéktalanul de legkésőbb 15 napon belül írásban bejelenteni minden olyan lényeges változást, amely kihathat a Biztosító kockázatviselésére.

Díjfizetéssel kapcsolatos kérdés esetén kérjük, keresse illetékes üzletkötőjét.

A biztosítási díjat a megállapított fizetési határidőig kell befizetni, amely a kötvényen szerepel. A fizetés banki átutalással történik.

NEM TALÁLT VÁLASZT KÉRDÉSÉRE?

Küldjön e-mailt az [email protected] címre, vagy hívjon minket a + +36 1 266 5119-es telefonszámon.

MEGJEGYZÉS

A GYIK célja, hogy gyakorlatias és összefoglaló információkat nyújtson. Az információk jogilag nem kötelező érvényűek és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Biztosító számára.