Válaszolunk
Tekintse meg a gyakran ismétlődő kérdések listáját. Ha itt nem találja a kérdését, lépjen kapcsolatba velünk.
A kárkifizetéshez szükséges bankszámlaszámot portálon a „törzsadatok“ menüpont alatt rögzítheti. Amennyiben nem portálfelhasználó, az új bankszámlaszámot üzletkötőjén keresztül, vagy [email protected] címen teheti meg.
A portálra belépve a „Kárstátusz” menüpont alatt minden kárüggyel kapcsolatos dokumentumot megtalál. Amennyiben nem portálfelhasználó, a kárelszámolás, illetve a kárlezáró dokumentum postán kiküldésre kerül.
Kérjük, hogy kár esetén a bejelentést minél hamarabb tegye meg! Kárbejelentésre a kár bekövetkeztétől számított 4 napon belül van lehetőség. Aszálykár esetén a bejelentésnek legkésőbb 14 nappal a betakarítás tervezett kezdete előtt meg kell történnie.
A kárfelmérés időpontja a károsodott növényi kultúra fenológiai fázisának, valamint a kár okának és mértékének figyelembevételével kerül meghatározásra.
A kárfelmérésére legkésőbb a betakarítás kezdetéig kerül sor. A felmérés előtt a kárszakértők időben felveszik Önnel a kapcsolatot. Ha bármilyen konkrét kérdése van a közelgő kárfelméréssel kapcsolatban, kérjük, forduljon illetékes régióvezetőjéhez.
NEM TALÁLT VÁLASZT KÉRDÉSÉRE?
Küldjön e-mailt az [email protected] címre, vagy hívjon minket a + +36 1 266 5119-es telefonszámon.
MEGJEGYZÉS
A GYIK célja, hogy gyakorlatias és összefoglaló információkat nyújtson. Az információk jogilag nem kötelező érvényűek és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Biztosító számára.