Kárüggyel kapcsolatos kérdése van?

Válaszolunk

Tekintse meg a gyakran ismétlődő kérdések listáját. Ha itt nem találja a kérdését, lépjen kapcsolatba velünk.

A kárbejelentést a Biztosító weboldalán:

  • a „KÁRBEJELENTÉS“ menüpontra kattintva a portálra történő bejelentkezést követően, vagy
  • a „KÁRBEJELENTÉS BEJELENTKEZÉS NÉLKÜL“ menüpontra kattintva, anonym módon teheti meg.

A kárkifizetéshez szükséges bankszámlaszámot portálon a „törzsadatok“ menüpont alatt rögzítheti. Amennyiben nem portálfelhasználó, az új bankszámlaszámot üzletkötőjén keresztül, vagy [email protected] címen teheti meg.

A portálra belépve a „Kárstátusz” menüpont alatt minden kárüggyel kapcsolatos dokumentumot megtalál. Amennyiben nem portálfelhasználó, a kárelszámolás, illetve a kárlezáró dokumentum postán kiküldésre kerül.

Kérjük, hogy kár esetén a bejelentést minél hamarabb tegye meg! Kárbejelentésre a kár bekövetkeztétől számított 4 napon belül van lehetőség. Aszálykár esetén a bejelentésnek legkésőbb 14 nappal a betakarítás tervezett kezdete előtt meg kell történnie.

A kárfelmérés időpontja a károsodott növényi kultúra fenológiai fázisának, valamint a kár okának és mértékének figyelembevételével kerül meghatározásra.

A kárfelmérésére legkésőbb a betakarítás kezdetéig kerül sor. A felmérés előtt a kárszakértők időben felveszik Önnel a kapcsolatot. Ha bármilyen konkrét kérdése van a közelgő kárfelméréssel kapcsolatban, kérjük, forduljon illetékes régióvezetőjéhez.

NEM TALÁLT VÁLASZT KÉRDÉSÉRE?

Küldjön e-mailt az [email protected] címre, vagy hívjon minket a + +36 1 266 5119-es telefonszámon.

MEGJEGYZÉS

A GYIK célja, hogy gyakorlatias és összefoglaló információkat nyújtson. Az információk jogilag nem kötelező érvényűek és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Biztosító számára.